Kundservice

Det är respektive tjänsteleverantör har hand om till exempel din Internettjänst, din telefonitjänst eller ditt tv-utbud. Behöver du hjälp eller har frågor om din tjänst ska du i de allra flesta fall vända dig till din tjänsteleverantör. Det kan gälla prisuppgifter, problem med inkoppling m.m.

Våra tjänsteleverantörer

A3: 0770-910 000 (kundservice@a3.se)

Bahnhof: 08-555 771 50 (kundservice@bahnhof.se)

Bredband2: 0770-81 10 00 (helpdesk@bredband2.se)

Bredbandsson: 0418 - 486 200 (support@bredbandsson.se)

Connect TV: 040-6150000 (www.connecttv.se)

Net at Once: 0771-404 400 (kundtjanst@netatonce.se)

Sappa: 0774–444744 (hej@sappa.se)

T3: 0770-350 330 (kundservice@t3.se)

Th1ng: 010-252 0000 (kundservice@th1ng.se)

TOP24: 042-400 24 64 (support@top24.se)

Universal Telecom: 0771-850 000 (info@universal.se

 

Problem att komma igång?

Ring, skicka epost eller hör av dig via vårt supportformulär
Ring: 0757-60 61 81

Epost: fiber@viaeuropa.net

 

Vid problem att komma igång eller om du har frågor om portalen (adressökning etc) så kan du använda vårt supportformulär.

 

Tjänsteleverantörerna har bland annat hand om

  • Generella supportfrågor
  • Fakturafrågor
  • Flytt av abonnemang
  • Glömt lösenord till administreringsportalen www.viaeuropa.se

 

Här i portalen kan du själv logga in för att

  • Byta hastighet på din Internettjänst
  • Byta leverantör (Internet, TV, telefoni eller annan tjänst)
  • Säga upp ditt abonnemang

 

Inloggningsuppgifter väljer du i samband med beställning av ett internetabonnemang. Har du glömt bort dina inloggningsuppgifter så kan du få nya genom att kontakta din tjänsteleverantör. Givetvis kan tjänsteleverantörerna hjälpa dig med alla frågor som kan uppstå.